sigla sigla sigla sigla sigla sigla

Concurs ocupare posturi

Asociatia GAL Confluente Nordice organizeaza concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi:

1.RESPONSABIL ADMINISTRATIV

CERINŢELE POSTULUI:
• Studii superioare de lunga durata ,absolvite cu examen de licenta sau echivalent
• Experienţă în coordonare de proiecte finanţate din fonduri europene;
• Cursuri de perfecfionare pentru programul Leader,
• Foarte bune abilitati de management şi de coordonare a unei echipe;
• Abilitati de organizare şi planificare;
• Cunoştinţe obligatorii de operare PC: Microsoft Office şi Internet.


RESPONSABILITĂŢI ŞI ATRIBUŢII:
• Stabilirea legăturilor de comunicare cu Autoritatea de Management pentru Programul PNDR şi Autoritatea de Plata;
• Participarea la şedinţele de progres ale Unităţii de Implementare a Planului pentru a acorda asistenţă privind aspectele legate de implementarea acestuia;
• Cunoaşterea şi respectarea Contractul de finanțare şi a anexelor acestuia;
• Furnizarea către Autoritatea de Management şi Autoritatea de Plata sau orice alt organism abilitat, la cerere şi in termen a documentelor solicitate şi asigurarea tuturor condiţiilor pentru efectuarea verificărilor la fata locului;
• Comunicarea către Consiliul Director a oricăror probleme survenite care ar putea afecta desiaşurarea optima a activitâţilor;
• Identificarea şi evaluarea la timp a tuturor problemelor ce pot surveni în legătură cu implementarea Planului de Dezvoltare Locală;
• Membru în echipa de achiziţii servicii;
• Asigurarea disponibilităţii resurselor umane şi materiale necesare implementării eficiente a programului, in conformitate cu cele asumate in Planul de Dezvoltare Locala.

2. COORDONATOR PROGRAM

CERINŢELE POSTULUI:
• Studii superioare de lunga durata ,absolvite cu examen de licenta sau echivalent
• Foarte bune abilităţi de management şi de coordonare a unei echipe;
• Abilităţi de organizare şi planificare;
• Bună cunoaştere a procedurilor de grant ale Uniunii Europene;
• Cunoştinţe obligatorii de operare PC, Microsoft Office şi Internet;
• Experiență şi capacitate bună de coordonare, relaţionare şi negociere, spirit întreprinzător;
• Ambiţie, tenacitate, corectitudine şi spirit analitic dezvoltat.

RESPONSABILITĂŢI ŞI ATRIBUŢII:
• Studierea şi analiza tuturor actelor normative in vigoare ce au legătură directă cu axa Leader şi implementarea şi aplicarea Planului de Dezvoltare Locală a Grupului de Acţiune „Confluente Nordice “;
• Aplicarea metodelor de organizare şi conducere specifice managementului de proiect, in vederea implementarii eficiente a activităţilor;
• Coordonarea Biroului Unităţii de Implementare;
• Oferirea de consultanţă tuturor membrilor Unităţi de Implementare, astfel încât derularea activităţilor sa se realizeze în condiţii optime;
• Coordonarea realizării rapoartelor de progres şi transmiterea acestora către cei ce le solicită;
• Coordonarea activitatii de realizare a materialelor de promovare şi publicitate ale programului;
• Delegarea sarcinilor pentru buna derulare a activitătilor programului;
• Stabilirea datelor întâlnirilor periodice ale biroului UI şi prezidarea acestora;
• Verificarea şi evaluarea modului de realizare a sarcinilor în cadrul programului;
• Implementarea activităţilor de informare şi publicitate în legătură cu asistenţa financiara nerambursabilă;
• Elaborarea tehnicilor de punere în practică a activităţilor Planului de Dezvoltare şi monitorizarea desfăşurării lor;
• Verificarea rapoartelor de progres;
• Membru în echipa de achizitii de servicii.

3.RESPONSABIL FINANCIAR

CERINŢELE POSTULUI:
• Studii superioare economice de lunga durata ,absolvite cu examen de licenta sau echivalent
• Experienţă anterioară într-un departament financiar-contabil;
• Cunoştinte solide de contabilitate şi fiscalitate;
• Cunoştinţe avansate de MS Office;
• Raţionament logic şi analogic şi abilităţi deosebite de prelucrare numerică şi interpretare date
• Capacitate de rezolvare rapidă a problemelor şi uşurinţă în abordarea sarcinilor de rutină;
• Acurateţe în respectarea instrucțiunilor;
• Capacitate mare de organizare şi planificare;
• Capacitate bună de coordonare şi relaţionare, atenţie la detaliu şi atenţie distributivă

RESPONSABILITĂŢI ŞI ATRIBUȚII:
• Cunoaşterea şi respectarea dispozițiilor Contractului de finanţare și a procedurilor implementare a instrumentelor structurale;
• Realizarea rapoartelor financiare lunare;
• Trimiterea şi/sau receptionarea documentelor justificative pentru şi de la echipele de proiect;
• Coordonarea aspectelor financiar – contabile şi tinerea evidenţei financiar-contabile generată de implementarea Planului de Dezvoltare Locală;
• Coordonarea operaţiunilor bancare (extrase de cont, redactare şi depunere ordine de plată, utilizarea altor instrumente de plată);
• Verificarea documentelor financiare primite de la terți;
• Participarea la şedinţele de progres ale Unităţii de Implementare pentru a acorda asistență privind aspectele economico-financiare;
• Umărirea concordanţei între resursele financiare şi activităţile desfaşurate prin program;
• Membru în echipa de achiziţii servicii;
• Comunicarea către Responsabilul Adrninistrativ a oricărei probleme survenite care ar putea afecta desfaşurarea optimă a activităţilor.

4.RESPONSABIL TEHNIC

CERINŢELE POSTULUI:
• Studii superioare tehnice de lunga durata ,absolvite cu examen de licenta sau echivalent
• Cunoştinţe avansate de MS Office, Internet;
• Ambiție, tenacitate, corectitudine, spirit analitic dezvoltat;
• Experienţă şi capacitate bună de coordonare şi relaţionare;
• Capacitate de rezolvare rapidă a problemelor,
• Uşurinţă în abordarea sarcinilor de rutină, atenţie distributivă;
• Acurateţe în respectarea instrucţiunilor;
• Capacitate mare de organizare şi planificare.

RESPONSABILITĂŢI Şl ATRIBUŢII:
• Participarea la vizitele şi inspecţiile pe teren împreună cu ceilalţi membri ai Unitătii de Implementare;
• Participarea la şedinţele de progres ale Unitătii de Implementare a Programului pentru a acorda asistenţă privind aspectele tehnice;
• Realizarea materialelor şi participarea la sesiunile de instruire a comitetului de selectare a proiectelor, a comisiei de contestaţii şi a comitetului de monitorizare;
• Membru in echipa de achizitie de servicii;
• Membru în comitetul de selecţie, în faza de evaluare tehnico/financiară alături de consultanți externi;
• Participarea la realizarea rapoartelor intermediare și finale ale Programului;
• Membru in comitetul de monitorizare a proiectelor,
• Comunicarea către Coordonatorul de Program a oricăror probleme survenite care ar putea afecta desfaşurarea optimă a activităţilor.

5.SECRETAR/Ă

CERINŢELE POSTULUI:
• Studii superioare de lunga durata ,absolvite cu examen de licenta sau echivalent
• Cunoaşterea procedurilor de grant ale Uniunii Europene;
• Cunoştinţe de operare calculator, Microsoft Office, Internet;
• Experienţă şi capacitate buna de relaţionare;
• Atenţie la detaliu, atenţie distributivă şi acurateţe în respectarea instrucţiunilor;
• Bune capacităţi de organizare şi planificare.

RESPONSABILITĂŢI Şl ATRIBUŢII:
• Asigură comunicarea în cadrul unitătii de implementare a programului;
• Organizează logistic şedinţele Unităţii de Implementare a Programului;
• Convoacă la întâlnire pe membrii UIP şi pe alti membri a căror prezenţă e solicitată;
• Participă la şedinţele UIP şi ține minuta întâlnirilor;
• Transmite consemnările de la şedințe (minuta întâlnirii) tuturor celor invitaţi să participe;
• Realizează şi actualizează baza de date cu documentele aferente programului;
• Se asigură de eficienţa fluxului documentelor;
• Participă la şedinţele de progres ale UIP pentru a acorda asistenţă privind aspectele logistice;
• Comunică Responsabilului Administrativ orice probleme survenite care ar putea afecta desfășurarea optimă a activităţilor;
• Asigură arhivarea documentelor programului astfel încât acestea să fie uşor accesibile şi să permită verificarea lor;
• Informează Conducerea GAL-ului cu privire la locul arhivării documentelor;
• Păstrarea tuturor documentelor originale privind activităjile proiectului pe o perioadă de 5 ani de la închiderea oficială a programului în cadrul căruia este finanţat prezentul plan de dezvoltare.

6.ANIMATOR

CERINŢELE POSTULUI:
• Studii superioare de lunga durata ,absolvite cu examen de licenta sau echivalent
• Cunoaşterea procedurilor de grant ale Uniunii Europene;
• Cursuri de instruire pe axa Leader sau cu privire la Programul National de Dezvoltare Rurală;
• Cunoştinţe de operare calculator, Microsoft Office, Internet;
• Experienţă şi capacitate bună relaţionare, organizare şi planificare;
• Atenţie la detaliu şi atenţie distributivă.

RESPONSABILITĂŢI Şl ATRIBUŢII:
• Realizează acţiuni de instruire a comitetului de selectare a proiectelor, a comisiei de contestafie şi a celei de monitorizare, precum şi a echipelor de proiect şi a potențialilor beneficiari;
• Coordonează activitatea de distribuire a materialelor de informare;
• Participă la şedinţele de progres ale UIP pentru a acorda asistenţă privind aspectele de animare, precum şi pentru a fi la curent cu progresul înregistrat de implementarea activităţilor propuse prin PDL;
• Pune la dispozitia furnizorului de servicii de publicitate toate informative necesare pentru redactarea materialelor de promovare a programului;
• Verifică materialele de publicitate;
• Elaborează tehnicile de punere în practică a activităţilor planului de dezvoltare şi monitorizează desfaşurarea lor;
• Comunică Coordonatorului de Program orice probleme survenite care ar putea afecta desfaşurarea optima a activităţilor.

ACTELE NECESARE LA DOSARUL PENTRU ÎNSCRIEREA LA CONCURS:
• cerere de inscriere la concurs
• copie după actul de identitate
• copie după cartea de muncă si /sau adeverinta/e privind vechimea in munca / in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului ;
• copii ale documentelor care atesta studiile de sepecialitate ;
• copii după certificatele de absolvire a cursurilor de perfecţionare / formare/ participare, dacă este cazul ;
• copii dupa documentele care atesta cunostinetele de operare PC,daca este cazul ;
• copii ale oricaror documente care pot atesta indeplinirea cerintelor postului ;
• adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie din care să rezulte că nu figurează ca fiind în evidenţă cu afecţiuni cronice (în original)
• cazier judiciar (în original)
• curriculum vitae (cu specificarea abilităţilor de operare PC)

Data limita de depunere a dosarelor de concurs: 26 iulie 2013

Locul de desfasurarea a concursurilor:
Sediul Gal Confluente Nordice :
Oraș Gura Humorului, Strada Locotenent V. Marceanu, Nr. 22 ,Județul Suceava

Data de desfasurare a concursurilor:
luni,12 august 2013,ora 10

Etapele cuncursurilor:
1.Selectia dosarelor;
2.Proba scrisa
3.Interviul
4.Proba practica de verificare a cunostintelor de operare PC ,pentru persoanele care nu au depus la dosarul de inscriere copii ale documentelor care sa ateste cunostintele de operare PC prevazute in cerintele postului .

BIBLIOGRAFIE :
1.Planul de Dezvoltare Locală – GAL “Confluente Nordice” (se pune la dispozitia candidatilor prin secretariatul comisiei de concurs,la sediul GAL Conluente Nordice -Oraș Gura Humorului, Strada Locotenent V. Marceanu, Nr. 22 ,Județul Suceava)
2. PNDR 2007-2013, cu accent pe AXA 4 LEADER (www.madr.ro)
3. OG nr. 26/2000 cu privire la asociatii și fundatii, cu modificările si completarile ulterioare

Relatii suplimentare la :
ASOCIATIA GAL CONFLUENTE NORDICE
Oraș Gura Humorului, Strada Locotenent V.Marceanu, Nr. 22 Județul Suceava
Telefon :0740234603
Persoana de contact : d-na Halip Aurica

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *